tlhIngan-Hol Archive: Sun Aug 05 23:49:27 2001

RE: opening banquet

batlh ghItlhta' charghwI' quv:
>I once "toured Europe" at a local tavern. A crew of Morris dancers, of which
>I was a member, ordered one of every beer they carried. The most expensive
>beer of the lot and my second favorite of them all was a Belgian raspberry
>beer. Delicious.

vaghHu' MassachusettsDaq vIlengchoHta'. "Saloon" Qe'Daq vISuchDI',
jItlhutlhmeH "Blue Moon" vItlhob. Belgium HIq chIS 'oH. jIghIQqa'pu'DI',
latlh HIqmey vIwaH, 'ach "Blue Moon" 'ey law', Hoch HIq vIwaHbogh 'ey puS.
HIqmey vImum, qen 'e' vIparHa'choH. benmey, HIqwIj wa'DIch vIwaHDI',
vIparqu'. wIbqu'. 'ach lIS'eghlaw'pu' jat nochDu'wIj. tugh qaSpu'DI' poH
chaj, HIq chIS vImumqa'jaj.

>I also recently tried a Corsendonk Abbey Brown Ale and liked it a LOT.
>Between that and the chocolate, I'm probably going to spend a lot of my time
>sitting quietly in a corner somewhere, smiling a lot.

bImontaHvIS, qatlhejqang. qep'a' vebDaq.

--Andrew Strader
  "How are you gentlemen? All your base are belong to us."
  http://www.cis.ohio-state.edu/~strader

Back to archive top level