tlhIngan-Hol Archive: Wed Apr 25 22:57:14 2001

Re: South Africans

"Captain Owen Swart" <[email protected]> writes:
>I am a beginner as far as tlhIngan Hol is concerned, but I have
>learned of the existence of tlhIngan Hol speakers in South Africa.
>This is a message for them:

tlhIngan Hol lujatlhbogh South Africa ngan Daja'chugh, qatlh tlhIngan Hol
buSHa'chu' QInlIj?

>Please, if you are a South African Trekkie, respond to this message...

bIjangchugh, ghomvam QuvDaq yIlI'be'.  Dun Hov leng 'e' vItemQo'.  'ach
naDev potlh 'oHbe' Hov leng'e'.  naDev tlhIngan Hol buSlu'.

If any of you *do* respond to the message, please don't send your answer
via the tlhIngan-Hol mailing list unless you do it in Klingon.

-- ghunchu'wI' 'utlh

Back to archive top level