tlhIngan-Hol Archive: Fri Apr 06 09:57:54 2001

RE: Quch bom

qay'be'. wa' meq neH vIghaj. bom pollu'chugh vaj lughnIS. laDlu'chugh neH
loQ mujchugh vaj qay'be'.

> Dap bom 'oH neH.  mu'mey vIghojmeH vIqon.  lIHaghmoHmeH vIlab.
> botIvchugh, jIbel.

reH choHaghmoH 'ej chomonmoH. qay'be. yIbel. (I know someone will tell me
that it should be {yIbel'eghmoH}, but I'm actually saying this on purpose,
since the cause of the being pleased isn't really herself, since she is
being pleased by our laughter, so I just want to tell her to be pleased, not
to please herself, which involves a topic I do not intend to go into).

> loQ mumogh ghu'.  Soch Quch 'oSbogh mu'mey 'agh matlh, mu'mey
> lI''e' wIHutlhtaHvIH.  bItlhaQ, matHa'.  tlhoy bItlhaQchugh chaq pIjoy'.

matlh DanajmoH.

> Qov

SarrIS

Back to archive top level