tlhIngan-Hol Archive: Mon Sep 18 19:11:51 2000

[KLBC] lIH'egh <<quS'a'Qob>>

<<quS'a'Qob>> 'oH pongwIj'e'.  <Alabama> vIDab.  De'wI' ghunwI' jIH 'ej
yaHwIj vItIv.  muSIghbej vavwI'.  De'wI' cham tIvqu' 'ej jIHvaD De'wI'
cham SovDaj ghojmoHpu'.  qarbej tlhIngan vIttlhegh <<reH DuSIgh
vavlI'>>.

pIjHa' <<Hov leng>> vIbej 'ach tlhIngan tIgh vIHo' vaj SuvwI' Hol
vIghojchu' vIneH.  majatlhchuqlaHchu' jIH'e' latlh nuv je tlhIngan Hol
wIlo'taHvIS vIneH.

Hol Qupqu' 'oH tlhIngan Hol'e'.  reH tlhIngan Hol Sachjaj!

------

The following is what I've attempted to say:

"My name is <<quS'a'Qob>>.  I live in Alabama.  I am a computer
programmer, and I enjoy my job.  My father certainly influences me.  He
greatly enjoys computer technology, and he has taught me his knowledge
of computer technology.  The Klingon proverb <<reH DuSIgh vavlI'>> is
certainly accurate.

"I seldom watch Star Trek, but I admire Klingon culture, so I want to
learn the Warrior's Tongue.  I want to be able to speak Klingon fluently
with another person.

"Klingon is a very young language.  May the Klingon language always
expand!

------

This is in response to taD's Beginner Challenge.  It's good to finally
post!

quS'a'Qob bu', qa'rIl puqloD.

Back to archive top level