tlhIngan-Hol Archive: Mon Oct 09 18:21:36 2000

KLBC: QoQ wanI'

loSleS, QoQ'e' qonpu'bogh <Philip Glass> vIQoymeH QoQ wanI'Daq jIH.
qaStaHvIS QoQ wanI'vam, QoQ ghItlhDaj vaghDIch lumuch muchwI'pu'.
loSleS, <San Diego, California>Daq mulup chal Duj.  ghochwIjDaq
jIpawDI', DuSaQDaq ghaHmeH juHDajvo' ghoSpu'bogh maqoch'e' vIghom.  vaj
tugh QoQ wanI'Daq maHmeH <Santa Monica, California> wIghoS.

HoSghaj QoQvam'e' 'ej nov 'ej tlhIngan ghe'naQ rur 'e' vIHar.  QoQ
ghItlhvam qontaHvIS, tera'ngan wanI'mey potlhqu' SaH qonwI''e'.
rur'eghqu' lalDan ngermey'e' pIm 'e' nu'ang.  qunchaj Heghchaj je SaHqu'
tlhInganpu' vaj QoQvam'e' luQoychugh DuQ 'e' vIHar.  QoQ wanI'vam
wItIvqu' jIH maqochwI' je 'e' vISov.

quS'a'Qob, qa'rIl puqloD

The following is what I've attempted to say:

Four days from now, I will be attending a concert for the purpose of
hearing music which Philip Glass has composed.  During this concert, the
musicians will perform his 5th Symphony.  Four days from now, an
airplane will transport me to San Diego, California.  As soon as I
arrive at this destination, I will meet a friend who left home to go to
college.  Soon after, we will go to Santa Monica, California for the
purpose of attending the concert.

This music is powerful and it is alien, and I believe that it resembles
Klingon Opera.  While he wrote this composition, the composer was very
concerned about the most important human events.  It reveals that
different religon's theories strongly resemble each other.  I know that
Klingons are very concerned about their history and their death, so I
believe they would enjoy hearing this composition.  I know my friend and
I will greatly enjoy this musical event.

Here are a couple of pointers to the subject I am writing about:

http://www.eclecticorange.org/Voices/glass_choral.htm

http://www.uni-paderborn.de/~pg/symph5lyrics.html

Back to archive top level