tlhIngan-Hol Archive: Mon Mar 27 17:12:45 2000

KLIC: be' qan vISov.

KLIC: be' qan vISov.
"I know an old woman."

ghIlab ghew ghupbogh be' qan'e' vISov. qatlh ghIlab ghew ghup 'e' vIyajbe'.
chaq Hegh.
"I know an old woman who swallowed a glob fly. I don't know why she
swallowed the glob fly. Perhaps she'll die."

Qa'Hom ghupbogh be' qan'e' vISov. burghDaj qoDDaq qet 'ej tlhe' 'ej DIng.
ghIlab ghew SopmeH Qa'Hom ghup...
"I know an old woman who swallowed a [rat]. It runs, turns, and spins in her
stomach. She swallowed the [rat] to eat the glob fly..."

Qaj ghupbogh be' qan'e' vISov. Qa'Hom SopmeH Qaj ghup...
"I know an old woman who swallowed a kradge. She swallowed the kradge to eat
the [rat]..."

vIghro' ghupbogh be' qan'e' vISov. boHarlaH'a'? vIghro' ghup jay'! Qaj
SopmeH vIghro' ghup...
"I know an old woman who swallowed a v'gro. Can you believe it? She
swallowed a v'gro! She swallowed the v'gro to eat the kradge..."

tIqnagh ghupbogh be' qan'e' vISov. vIghro' SopmeH tIqnagh ghup...
"I know an old woman who swallowed a tknag. She swallowed the tknag to eat
the v'gro..."

ngem Sargh ghupbogh be' qan'e' vISov. tIqnagh SopmeH Sargh ghup...
"I know an old woman who swallowed a forest sark. She swallowed the sark to
eat the tknag..."

mIl'oD ghupbogh be' qan'e' vISov. Heghba'.
"I know an old woman who swallowed a forest sabre bear. She died of course."

-tuv'el

Back to archive top level