tlhIngan-Hol Archive: Fri Mar 03 16:00:41 2000

KLBC: DaHjaj mu'mey:

KLBC: DaHjaj mu'mey:

lotlhwI' DISDaq loS lung mavje'mey ghoQ chonnaQ je vItu'.

ghIlaSnoS lIHDI' vumwI' DIvI' lu qum.

chuS'ugh chuS chu'chu' chu'wI' chu'.

puchDaq no' DIrmaj vItu'mo' bortaS DIb vItaghnIS.

jormo' ngonglIj moQ 'oHbe' nImbuS wej.

"I found four fresh lizard livers and a hunting spear in the rebel's cave."

"As soon as the worker's union introduced Glasnost, the government fell."

"The new player plays the noisy chus'ugh perfectly."

"I must begin the Right of Vengeance because I found our 'ancestor hanging'
in the toilet."

"Because your experiment blew up, Nimbus III is no longer a sphere."

-tuv'el

Back to archive top level