tlhIngan-Hol Archive: Tue Jul 04 23:46:28 2000

Submit to jatmey!

tlhoS chIm che'ron.  yIntaH cha' SuvwI' neH.  wa'netlh lom ngaSbogh yav
lujuS ghoSchuqtaHvIS.

*moreqa, *'arQoS puqbe' ghaH wa' SuvwI''e'.  HoS 'ej val.  tlhIngan wo'vaD
wej yuQ charghta' mangghomDaj.  DaH lulta' mangghomDaj, gholDaj tuq je.
Heghpu' Hoch neghDaj.  yIntaH *moreqa neH.  betleHDaj yanrup.

*taQal, *Qor puqloD ghaH wa' SuvwI''e'.  batlh tuqDaj DevtaH.  qaStaHvIS
cha'vatlh DIS yuQvam che'taH tuqDaj.  DaH lulta' tuqDaj, gholDaj mangghom
je.  Heghpu' Hoch neghDaj.  yIntaH *taQal neH.  betleHDaj yanrup.

jatlh *moreqa <qablIj HI'ang!>

jang *taQal; jatlh <vISo'be'!>

Hay'choHchu' cha' . . . .

********************************

Submit to jatmey!

/jatmey/ is the Klingon Language Institute's literary publication.  In it
you will find poems, songs, and fiction, and all of them are entirely in
Klingon!  You'll discover works on any topic imaginable: war, love, beauty,
history, or even just a description of one's pet /targh/.

/jatmey/ needs your help.  All of these pieces have to come from somewhere,
and that somewhere is you.  Send in your songs and stories, your epics and
your three-liners.  Share them with us in the pages of /jatmey/, be you
newly-arrived on the Klingon language scene, or a seasoned veteran of many
years.

You may send your submissions to me, SuStel, at [email protected]. Don't
send them to this mailing list!  (You wouldn't want to spoil the suspense
for everyone else, now would you?)  If you would prefer, you may instead
send them hardcopy to

David Trimboli
9 Hillside Dr.
Huntington, NY 11743

(and if there are any Klingon speakers in my area who read this, let me know
who you are!)

And of course, if there are any questions, let me know.

I'm looking forward to being dazzled by your work!

SuStel
Stardate 510.0

P.S.: Don'tcha just love the double-meaning of the subject line?  Better do
what it says . . . .

Back to archive top level