tlhIngan-Hol Archive: Tue Jan 18 10:56:54 2000

KLBC cheng Sa' may' bom

cheng Sa' may' bom
General Chang's War Song

humor raises it's ugly head again -

<tlh w D yIvbeH> ghe'naQ
*IKV Sleeveless Shirt* opera

Sa':	tlhIngan Sa'na' jIH
I am most certainly a Klingon General

tlhIngan voDleHpu' vISov 'ej qun may'mey Saja'
I know the Klingon Emperors, and history's battles I tell you.

DoQmeH tayqeqmey chu' vInej
in order to claim territory new civilizations I search for

matHa'wI' yawI' je muyajchu' chaH
my gunner and my tactical officer they understand me perfectly

Hoch moch yaSpu'wI'  vIHoH rIntaH
all my superior officers I have killed   [assassinated on the way to the
top]
superior = verb nIv or noun moch?

Duj vIvoqtaH
instinct I always trust it

Batlh muqawlu'tah jIH
I will be remembered with honor.

De' Ha'DIbah naH tlhIl joq vISovbe' jIH
or
Ha'DIbah naH tlhIl  De' joq vISovbe' jIH
or
Ha'DIbah naH tlhIl joq De' vISovbe' jIH
information animal vegetable or mineral I don't know

tlhIngan Sa'vaD lI'be De'vam
this information is not useful for a Klingon General

Qu'vatlh!  chuSchoH ghogh HablI'wIj. vIjangnIS.

Back to archive top level