tlhIngan-Hol Archive: Wed Jan 12 10:18:51 2000

KLBC qagh qagh je

I should also warn you, I have a sense of humor; K'Ehleyr rur.
I need to have the pleased grin forcefully swept off my face, rough english
translation at bottom.

qagh qagh je.
Quark, O'Brien and Bashir on the Rotarran, Deep Space Nine episode "Shadows
and Symbols." [Quark has an inaccurate Klingon phrase book]

Duj Do Qe' 'el Bashir. ghIq 'el O'Brien.
SoplI Quark.
Bashir jatlh O'Brien - po.
O'Brien jatlh Bashir - po.
tebwI' - NuqneH
Bashir - nuq Dajab?
tebwI' [QeHHom] - QIm targh Dub je;
  QIm Daghtuj Dech luH targh Dub je;
  QIm qagh je;
  QIm targh Dub qagh je;
  QIm targh Dub Daghtuj Dech luH qagh je;
  qagh targh Dub Daghtuj Dech luH je;
  qagh QIm targh Dub je;
  qagh QIm je;
  qagh qurghmey roghlu'pu'bogh je;
  bIQghewlat'a' qettlhup Sorya' HIq yorDaq toqvIr lung QIm mIQta' qagh je
pagh.
O'Brien - nuq qagh ghajbe' nay'.
tebwI' - qagh, QIm, Daghtuj Dech luH je qagh Hutlh nay'vam.
O'Brien -   qagh vIneHQo'.
Bashir - QIm, targh Dub qagh Daghtuj Dech luH je yISop.
O'Brien -  qagh ghajqu' nay'vam.
Bashir - nay'vam ngaS law' nay'vetlh ngaS puS.
O'Brien - QIm targh Dub qagh Daghtuj Dech luH je Davut. 'elpI'Daq qagh
yIlo'Qo'qu.
tebwI' - Uuuugggh!
O'Brien - qatlh uuugggh Dajatlh! qagh vIneHbe' jIH.
wup tlhInganpu' - qagh qagh qagh qagh qagh qagh ghoQ, qagh 'ey.
tebwI' - Subom 'e' yImev! QIm targh Dub qagh Daghtuj Dech luH je qagh
ghajbe'bogh yIghajlaHQo'.
O'Brien - qatlhbe'?
tebwI' - Qo'. QIm targh Dub qagh Daghtuj Dech luH je 'oHbe'.
O'Brien - qagh vIparHa'Qo'!
Bashir - Seng yIchenmoHQo' Miles. qaghlIj vISopqang. vIparHa'. qagh --.
wupqa' tlhInganpu' - qagh qagh qagh qagh.
Bashir - qurghmey roghlu'pu'bogh je vIneH.
tebwI' - qurghmey roghlu'pu'bogh raghmoHlu'pu'.
Bashir - vay qagh vIghajlaH?
tebwI' - qagh qagh je DaneHbej'a'
bomtaH tlhInganpu' - qagh qagh qagh qagh.
Bashir - HIja'.
tebwI' - Arrggh!
bomtaH tlhInganpu' - qagh qagh qagh ghoQ, qagh 'ey.
tebwI' - Subom 'e' yImev!
tlhInganpu' bom mev. verengan'e' mev.
Quark -  Boobies'a'. Honeyoy. QIm, qagh, targh Dub, qagh, tlhImqaH, qagh naQ
luHHomwIj.
bomqa' tlhInganpu' - qagh qagh qagh qagh.
tebwI' - Subom 'e' yImev!
DaH  'el yaS. nom verengan qop
Quark - Nipples all over the place.
DaH yaHDajDaq QumpIn.
QumpIn - monaq Duj chun tengchaHDaq tlhIngan yay'a'. rap Dup tlhIngan. <Deep
Space Nine>vo' tlheDpu'. naDev [jIH cha'].  'ev chan SuS jev loS chaH.
monaqDaq toQDujchaj puvpu'. ghIq monaqDaq Duj Do Qe'Daq ghompu'. qagh wIvtaH
qagh qagh'e' qagh HIDjolevDaq qagh qagh qagh qagh qagh.
Duj Do Qe' 'angmeH nech pa'reD.
bom tlhInganpu'. ghaH ra' QumpIn.
bom tlhInganpu' - qagh qagh qagh qagh ghoQ, qagh 'ey qagh ghoQ, qagh 'ey.

rough English translation:

Bashir walks into Rotarran mess hall. O'Brien walks in shortly after him.
Quark is already there, seated.
O'Brien to Bashir - Morning
Bashir to O'Brien - Morning
Server- what do you want?
Bashir - what do you have?
tebwI' [a little testy] - egg and bacon,
egg sausage and bacon,
egg and qagh,
egg, bacon and qagh,
egg, bacon, sausage and gagh,
qagh bacon and sausage;
qagh egg and bacon;
qagh and egg ;
qagh and baked beans;
or lobster with mornay sauce, brandy and a fried Tokvirian skink egg on top
and qagh.
O'Brien - Have you got anything without qagh in it?
tebwI' - qagh, egg, and sausage. That's not got much qagh in it.
O'Brien - I don't want any qagh.
Bashir - Why can't he have egg, bacon qagh and sausage?
O'Brien - That's got qagh in it!
Bashir - Not as much as egg sausage and qagh.
O'Brien - Look, could I have egg bacon qagh and sausage without the qagh.
tebwI' - Uuuugggh!
O'Brien - Why do you say uuugggh! I don't like qagh.
Klingons in mess hall burst into song- qagh qagh qagh qagh qagh lovely qagh,
wonderful qagh.
tebwI' - Shut up! You can't have egg bacon qagh and sausage without the
qagh.
O'Brien - Why not?
tebwI' - I won't make it.  It wouldn't be egg bacon qagh and sausage.
O'Brien - I don't like qagh!
Bashir - Don't make a fuss, Miles. I'll have your qagh. I love it. I'm
having qagh  -.
Klingons [singing]- qagh qagh qagh qagh.
Bashir - and baked beans.
tebwI' - baked beans  are off.
Bashir - Well, can I have qagh instead?
tebwI' - You mean qagh and qagh?
Klingons [singing]- qagh qagh qagh qagh.
Bashir - Yes.
tebwI' - Arrggh!.
Klingons [singing]- tasty qagh, wonderful qagh.
tebwI' - Shut up!
Klingons shut up. Even the Ferengi.
Quark - Great boobies. Honeybun,  my lower intestine is full of qagh, egg,
qagh, bacon, qagh, tomato, qagh.
Klingons singing - qagh qagh
tebwI' - Shut up!
An officer rushes in and bundles the Ferengi out.
Quark - My nipples explode
Cut to Communications officer at his post.
Communications Officer - A great Klingon victory was at Monac ship building
space station. The Klingon strategy was the same. They sailed from Deep
Space Nine here. [Indicating display screen]. They waited for the stormy
North-east wind. They flew their bird of prey to Monac. Once at Monac they
assembled in the ship's mess hall. qagh selecting qagh particular qagh item
qagh on the menu.
Wall moves sideways to reveal mess hall.
Klingons sing, the Communication Officer directs them.
Klingons - qagh qagh. . . tasty qagh, wonderful qagh

Back to archive top level