tlhIngan-Hol Archive: Thu Jan 06 15:56:30 2000

KLBC: ghojwI' chu'

Holmey vIparHa' 'ej tlhIngan Hol vIghojlaH vItul.  *Eodrakken*
vIpong'egh tera'nganpu'vaD.  rut *Eo* vIponglu'.  chaq
<<'IyoDraq'en>> <<'IyoDraqqen>> ghap vIpong'eghlaH'a'
tlhInganpu'vaD?  qabqu' tlhIngan HolwIj vIQub 'ach jIghojlI'.

In case I'm being totally unintelligible, the jist of that was:

I enjoy languages, and I hope I can learn Klingon.  The name
I use with Terrans is "Eodrakken".  Sometimes I am called Eo.
Perhaps I can use 'IyoDraq'en or 'IyoDraqqen for Klingons?
I think my Klingon is very bad, but I am learning.

-Eodrakken

Back to archive top level