tlhIngan-Hol Archive: Wed Feb 23 18:36:46 2000

RE: KLIC - qaStaH'a'?

jatlh Qov:
>wa'maH Hu' KLIC chup vay'.
>[...]
>'ach ngablaw'pu'.  chaw' boloS'a'?  'utbe'.  jabbI'IDghom
>boghongbe'bej. yIruch neH.

SKI: Qov asks "has the KLIC disappeared?" and prods us with her 'oy'naQ to
keep posting.
--

KLIC QInvaD jIjanglI'.  cha' Holmey lo'mo' qonwI'pu', mu'tlheghmey law'
lutu'lu', ghIq 'e' vItlhoj.

jIjang vIneH 'ach mu'tlheghmey law'qu' vI'angqa' vIneHbe'.
= I wanted to reply, but I didn't want to quote so much text.

vaj QInlIj vIchIp 'ej QInlIj bIngDaq SKI vIqon.
= So I snipped your message and put a SKI [summary for the Klingon impaired]
at the end.

Qap mIwvam, qar'a'?
= Good idea, eh? =)

>jIjeSbej jIH.  'ach SaghuHnISmoH.  rut mu'meywIj vImughchu'be'.
>
>= The picture of the ship in which he fled is on the glass table.

maS vIngu'meH nItlhwIj vIlo'.  nItlh yIbuSQo'!  nItlh DabuSchugh, maS 'IHqu'
DabuSHa'bej!
= I'm not a Universal Translator either.

--
De'vID

Back to archive top level