tlhIngan-Hol Archive: Tue Aug 15 08:13:00 2000

[KLBC] [The Raven] Part 12

But the Raven, sitting lonely  on the placid bust, spoke only
That one word, as if his soul in that one word he did outpour.
Nothing farther then he uttered - not a feather then flown before -
Till I scarcely more than muttered "Other friends have flown before -
On the morrow he will leave me, as my hopes have flown before"
Then the bird said "Nevermore".

cha' mu'mey neH jatlh Hew jot DungDaq Qambogh toQ'e'
ghaytan qa'Daj 'angmeH,, mu'meyvam lo'.
mevchoH ghaH - porghDaj vIHHa' ghaH -
"jupmey mumejpu', qaStaHvIS jajlo' mumejta'
ghaytan puvpu'bogh tultaHghachwIj" 'e' vIjatlh.
"not law'" jatlh toQ.

--
See you later alligator!!

Tremal-Naik -- [email protected] -- GnuPGid: 0xBEB04EDB
E.A. Poe's Klingon Translation Project: http://web.tiscalinet.it/tremal

Back to archive top level