tlhIngan-Hol Archive: Wed Apr 12 07:49:34 2000

KLIC: qen QInmeywIjmo' vIngeHbogh SatlhIj.

HIvqa' veqlargh!

KLIC: qen QInmeywIjmo' vIngeHbogh SatlhIj.

ghorpu' jabbI'ID De'wI'maj 'ach 'e' vISovbe'. QInmeywIj HevlaHbe'
jabbI'IDghom 'e' vIHarmo' wejlogh vIngeHqa'. De'wI' tI'DI' chamwI'maj
nItebHa' Hoch QInmey ngeH De'wI'.

"The Fek'lhr strikes again!"

"I apologize for the messages I sent recently."

"Our email-server broke, but I didn't know it. I resent my messages three
times, because I thought the list was unable to receive them. After our
technician fixed the computer, it sent all the messages together."

-tuv'el

Back to archive top level