tlhIngan-Hol Archive: Wed Apr 12 08:16:25 2000

RE: KLIC: DaHjaj mu'mey

ja' pagh

jatlh tuv'el:
> wej DeSDu'wIj rowIj je ngejbogh rop'e'
> vor Qelqoq 'e'mo' jIboH.
> "I am impatient because the so-called
> doctor has not yet cured the disease
> which infects my arms and torso."

rut mISmoH mu' <wej>, qar'a'? mu'tlheghvam vIqelchoHDI', bIHujqu' 'e' vIQub
:)
Sometimes the word <wej> can be confusing, yes? When I first considered this
sentence, I thought you were quite strange :)

> pa' tuv 'el tuv'el.
> "Tuvel enters the patient room."

tuvlaH'a' pa'? pa'Daq ghotpu' lutu'lu'chugh, 'ej tuvchugh ghotpu', vaj chaq
pa' DelmeH mu' <tuv> lo'lu'.
Can a room be patient? If there are people in the room, and the people are
patient, perhaps the word "patient" can be used to describe the room.
<<<

chaw''a' *'e'mo'*. jImIS. jInID:

wej DeSDu'wIj rowIj je ngejbogh rop'e' vormo' Qelqoq, jIboH.

lugh 'Iv?

Say'IluD
vIt, batlh, yIn

Back to archive top level