tlhIngan-Hol Archive: Wed Apr 12 09:32:18 2000

'e'mo' (was RE: KLIC: DaHjaj mu'mey)

jatlh tuv'el:
> wej DeSDu'wIj rowIj je ngejbogh rop'e'
> vor Qelqoq 'e'mo' jIboH.
> "I am impatient because the so-called
> doctor has not yet cured the disease
> which infects my arms and torso."

jatlh Say'IluD
> chaw''a' *'e'mo'*. jImIS. jInID:

chaw'be'bej. <'e'> can only be the object of a verb.

QInvam vIlaDDI' 'ej vIjangDI', taghwI' pabpo' vIDabe'. tlhIngan Hol jatlhwI'
vIDa neH.

> wej DeSDu'wIj rowIj je ngejbogh
> rop'e' vormo' Qelqoq, jIboH.

maj. The only comment I have is one of style. The <wej> is far enough from
the verb that it can get lost if you're not paying attention. It might be
more understandable as two sentences:

DeSDu'wIj rowIj je ngej rop. wej vormo' Qelqoq jIboH.

pagh
Beginners' Grammarian

tlhIngan Hol Mailing List FAQ