tlhIngan-Hol Archive: Wed Nov 17 01:14:50 1999

veng vIDabbogh vIngu'

ghel DloraH:

>qen nuq veng Dab nIchyon
>qep'a'Daq nuja' 'ach vIlIj
>Sepmaj nIH bIQ'a' HeH yoSDaq Dab, qar'a'

qarbe'; Dop poS veng vIDab. CaliforniaDaq muwegh Orange County.

(ghobe'. SuD.)

:-)

jatlh je ghunchu'wI':

>The audiotapes do a good job of showing correct pronunciation, pretty much
>by definition :-).  Maybe we could make some sound files available with a
>sampling of moderately long text?  Perhaps get someone to read Nick's poems
>or something -- making sure of course that the person reading has good
>pronunciation.

vaj vIlaDbe' jIH'e', qar'a'? :-) waQ bommeyvetlh pab vIlISnIS. Do' rIn yaH
Qu'wIj potlh, 'ej narghbeH Greek paqghom ta chu' wIlIngpu'bogh; vaj chaq
jItoy'qa'laH.

tugh qIHqa'!

Life                Nick Nicholas, Thesaurus Linguae Graecae,
Is a knife          University of California at Irvine
Whose wife          [email protected]  www.tlg.uci.edu/~opoudjis
Is a scythe     --- Zoe Velonis, Aged 14 1/2.

Back to archive top level