tlhIngan-Hol Archive: Sat Nov 20 19:42:37 1999

Re: veng vIDabbogh vIngu'

jIja'pu':
>...Perhaps get someone to read Nick's poems
>or something -- making sure of course that the person reading has good
>pronunciation.

jang Nick:
>vaj vIlaDbe' jIH'e', qar'a'? :-)

qep'a'Daq maqIHchuqDI', Dojba' jatlhmeH DolIj.
Do'Ha' qarHa'neS QIchlIj 'e' vInoHnIS.

>waQ bommeyvetlh pab vIlISnIS.

jIyaj.  ghItlh ngo' SuchnISqa'lu'law'.

>Do' rIn yaH
>Qu'wIj potlh, 'ej narghbeH Greek paqghom ta chu' wIlIngpu'bogh; vaj chaq
>jItoy'qa'laH.

tavam DaweghlaHbe'mo', nargh'a' 'oH? :-)

A few months ago, I saw a description of Klingon programming practice.
According to what I read, there is no concept of "releasing" a finished
program.  Klingon software *escapes* from the development team. :-)

>tugh qIHqa'!

Qochbe'chu'!

-- ghunchu'wI' 'utlh

Back to archive top level