tlhIngan-Hol Archive: Sun Nov 14 02:43:51 1999

Re: jabbI'IDghom vInaw'laHbe' / klbc-HELP!

To the KLI grammarians,
    I'd previously posted this message, hoping pagh could help me tweak the
tlhIngan Hol dialogue. It seems he might not be able to do so with his e-mail
problem, but now I'm in a time crunch. I am supposed to video tape the
commercial on Monday (day after tomorrow) and I need to practice my lines ASAP.
Please, can you help me. I realize this request is short notice and an
imposition. Satlho'chu'neSqu'!

                my dialogue in question follows:
ja' pIl'o':

wej leS PSA vIchenmoH.  tlhIngan vIDa'.  jatlhmeH  mu'meyvam  vIqon.

pagh,  jIlughchu'meH  QaHlIj  chonob.     naDev bIHtaH mu'meywIjvam:

     *Alaska  rewbe'pu'  peqIm!
     'Iwraj  poQqa'chu'qu'  *Blood Bank of Alaska.
     reH  poQbejtaH  'ach  poQtaHghachvetlh  ghurchoH  yupma'  poH.

[ DI'vI' Hol mu'mey:  "blah blah blah..."]

      'Iwraj  yInobvIpQo'!
     Qobbe'.   'oy'moHbe'.
     'ej  lIbatlhmoHchu'qu'!

waddaya think? }}}8-)                      pIl'o'

ps.  lughlaw'Ha'  *vowels-wIj'e'  muja'pu'  Qanqor.  ghoghwIjvo'  wabvam
vIDubchoHlI'.

Eric Andeen wrote:

> juH chu' vIje'ta' 'ej pa' 'aHwIv vIvIHmoHlI'. Do' *Internet* vInaw'laH, 'ach
> Do'Ha' *email account*wIj nISlu'law', 'ej Qapbe'taH tlhIngan-Hol *archives*.
> QInwIj vIlaDqa'laH, QInmey vIjangqa'.
>
> SKI: pagh cannot read his email.
>
> pagh
>
> ___