tlhIngan-Hol Archive: Fri May 14 12:55:09 1999

RE: toH

> ja' quljIb:
> >Hmm. I wonder what Klingons would make of the Black Speech of Sauron.
>
> QIch qIj luSuqchugh, ghaytan HIq qIj luchenmoH. :-P
>
> -- ghunchu'wI'

chal  bIngDaq chaHbogh *Elven* joH'a'pu'vaD cha' nublu'pu'
nagh vaSmey chaHbogh ghutHom joHpu'vaD Soch nublu'pu'
HeghnIS chaHbogh loDpu'vaD Hut nublu'pu'
monDaj HurghDaq ghaHbogh joH HurghvaD wa' chenmoHlu'pu'
QIbpu' tu'lu'bogh puH qIjDaq
  Hoch luche'meH wa' Qeb, lutu'meH wa' Qeb
  Hoch luyobmeH wa' Qeb 'ej qIjghachDaq lutoy'moH
QIbpu' tu'lu'bogh puH qIjDaq...

quljIb

Back to archive top level