tlhIngan-Hol Archive: Tue Mar 30 02:51:38 1999

Re: qama'

In a message dated 3/29/1999 7:05:49 PM US Mountain Standard Time,
[email protected] writes:

<< Qoch ghaH 'e' vIlajlaH neH.  vIvuvnISbe'.

 >poDlu'>>>>>>>>>>>>

 Holmaj vISaH.  Holmaj vIQorghqang.  Holmaj vIHubrup.  Holmaj vIQannIS.
 tlhIngan Hol wIQanQo'chugh maH, Qan 'Iv'e'? >>
===========
Suyajchu' vIneHmo' DIvI' Hol vIlo'.

Actually, I consider the experts on this listserv to be the best persons with
whom to discuss the possibilities of tlhIngan Hol, beyond the mere
explanations given in TKD and what we can derive from canon usage in existence
so far.  I do like reading HolQeD, not just the interviews with MO himself,
but also the experts' comments regarding areas which have not been fully
illuminated by MO.

SEI:)  jabbI'IDghomvamDaq pab po'wI'pu' vIvuv.  tlhIngan Hol wIlo'taHvIS
mIwmey'e' DIlo'nISbogh DIbuSDI' mangachchuq.  teH 'e'.  paq HolQeD vIlaD 'e'
vItIvqu'.  rut paqvamDaq pab mu'mey je QIj MO.  rut vuDmeylIj vIlaD.  Hoch
vItIv.

peHruS

Back to archive top level