tlhIngan-Hol Archive: Sun Dec 05 09:15:30 1999

KLBC: Do'Ha'

"Swiss Star Treck Club" beq jIH. vaj loSHu' "club"vamvo' jabbI'Id
vISevpu'. "QISmaS" lopmeH jaj loSDIj, vaj wa'Hu' ghom neH lu'
vItIvchu'pu', 'ej jIjaH vIneH je' vIjatlhmeH, chaHvaD jabbI'ID vIqonpu'.
pa' jaHmeH, wej repmey lengnIS lu'.
vaj wa'Hu' pov juHmajvo' jaHpu' "dog"wIj jIH je'. bIrchu'pu', SISpu' 'ej
SuS'a' tu'pu'lu'.
jIlengtaHvISpu', muqaypu' pagh.
7.15 p-m. maghompu' wIneH, 'a 7.00 p.m. jIghoSpu', vaj jIloSnISpu'. jaHpu'
poH, 'a ghoSpu' pagh vISovpu'. 7.15 p.m. pagh vIleghpu', 'a jIloSqa'pu'.
7.30 p.m. reH pagh tu'pu'lu'. tugh ghoSpu' lupwI' (train), 'ej juHDaq
jIcheghpu'.
pa' jIghoSpu'DI', jIDoy'chu'pu'. paghvad jav repmey jIlengpu'. vaj,
jImoghchu'pu'!!!!!

---

I am member of a Swiss Star Treck Club.
Well, four days ago, I received an E-Mail from this club. They wanted to
make a Christmass meeting on Saturday, well, yesterday. I really looked
forward, and I wrote an E-Mail for them to say that I would like to come,
too.
To go there you have a tripp of three hours.
Well, my dog and I left home yesterday afternoon. It was very cold, rainy
and stormy. During my tripp there was no problem.
We wanted to meet at 7.15 p.m., but I arrived at 7.00 p.m., so I had to
wait. The time went, but nobody I knew kame along. At 7.15 p.m. I didn't
see anyone, but I kept on waiting.
At 7.30 p.m. there was still nobody. Soon there was a train, and I went
back home.
When I came there, I was very tired. I had a tripp of six hours for
nothing. Well, I was really frustrated!!!!!

Regina
## CrossPoint v3.11 ##

Back to archive top level