tlhIngan-Hol Archive: Sun Apr 25 14:24:26 1999

Re: muD Duj

Robyn Stewart wrote:

> tuSovchugh, reH jIchegh 'e' boSov.

DaH puvwI' SoH.   yInlIjvaD ngoQ chu' Datu'pu' 'e' vIHar.  bIcheghmo'
jIQuchqu'.  *BG burnout* Daghaj'a'?  ;)

> tuSovbe'chugh, HIqIH.  jIqeqmeH
> jIchegh.  jIQaghchugh pagh mu' pup vISovbe'law'chugh, HISovmoH.

luq.  Hurghmey bIHbe' 'engmey'e'.  jIqID!!!!  :D  HIHoHQo'!

> muD DujwIj vIqelmeH mu'tay' vIghernIS.  DIvI' Hol Duj mu'tay' vI'pu'
> lurDech neH.  *France* Hol lujatlhmo' puvwI'pu' wa'DIch, muD Duj
> 'ay'mey law' per *France* Hol.

'e' vISovbe'.  Daj.

>  chaq tuboQqang: mu'tay' yIchup.
> jItaghmeH wa' wanI' vIjatlh:
>
> Duj mach (*Cessna 152*) vIpuvmoH.  wej raQpo' vIHIj net chaw, 'ach
> nIteb lengHommey Sar vIchavta'.  Duj vIchIj 'ej DeghwI' jIH je.  wa'
> pem, DujDaq jImobtaHvIS, pe'vIl chuS Duj QumwI'.

Ahhhhhhhhhh!!!!  bISup'a'?

>  QapHa'choH 'ul pat
> 'e' vIHar.  wejpuH.  pIj QapHa' tu'HomIra'vetlh.  jIqeqtaH.  pay' 'eng
> Hurghvo' nargh 'ul wov 'e' vIlegh.  quq chal 'ul, QumwI' QapHa'ghachqoq
> je.  chal 'ul vIQoy.  muvuQ.

chal 'ul DatIv'a'?  Ahhhhhhh!!!!  ghaytan yopwaHwIj vIlammoH!

>  motlh chal 'ul leghlu'DI', Qoylu'pa',
> qaStaHvIS tup puS 'IjnISlu'.  'ul Do tIn law' muD yu''egh Do tIn puS,
> vaj SIbI' vIQoy.
>
> munISbe' muD Dotlhvetlh.  HeDlI' 'engmeyvetlh 'ej verghwIj vIghoSDI'
> Huv chal.
>
> raghba'pu' jatlhmeH laHwIj.  mu'mey vIlIjpu'bogh vIjunnIS.  botlhoj'a'?

nom chegh laHlIj.  pujchugh laHlIj, vIleghlaHbe'.

>  mu'mey' vIqawHa'bogh boghov 'e' vIpIH.
>
> SKI: Former BG Qov breaks months of silence to tell you of an
> interesting incident in the air, to and solicit your help in
> re-polishing rusted Klingon skills. What the heck is the word for "wait
> (for)"?  All I can think of is /zhdat'/.  (Hi Voragh)

SKI:  Qov's Klingon skills look pretty awesome to me but she's a crazy
woman and I hope she has a parachute.  I wonder if pagh will be hang
gliding off the grand canyon next year?

K'ryntes

> ===
> Qov - pab 'utlh