tlhIngan-Hol Archive: Tue Mar 17 11:41:57 1998

Soj vIHutlh jay'

(Please excuse me if this is a duplicate posting.  My mailer has been
acting up and I didn't receive any tlhingan-hol postings from Friday
night to just this afternoon, so I don't know if my postings were going
out, either.)

cha'Hu' qepDaq jIjeS.  QIpqu' qep luchenmoHbogh ghotpu''e' jay'.
qaStaHvIS Sogh rep taHlI' qep, 'ach pagh Soj lunob.
leSmeH maHvaD wa' poH lunob, 'ach ngaj poHvam 'ej Soj SammeH yapbe'.
<*vending machines* tu'lu'> jatlh qep chenmoHwI'.
wejpuH.  *peanuts* *chips* je bIHbe' Sojna''e' 'e' vIHar.
qaStaHvIS chorgh rep jISoplaHbe'.  jIghungqu'choH.  jIpujlaw'.
tugh jIHegh 'e' vIpIH.  qaSpu'DI' Sogh rep, mev qep. 'uQ vISopta'DI',
roplaw' porghwIj 'ej jIQongnIS. qepDaq jIjeSmeH, veng chu'Daq jIleng,
'ach vengvam vItIvlaHbe'.  qabqu' ghu'vam.

-- ter'eS

Back to archive top level