tlhIngan-Hol Archive: Tue Mar 17 11:19:17 1998

Re: universal message <fwd>

According to Alan Anderson:

> >Here's what we're running - the ad is just about on the way to the
> >newspaper as we speak - it's a tiny ad so your we had to snip off your
> >signoff and name in Klingon, but your Earth name appears as noted -
> >
> >Thanks again!
> >
> >Chuck
>
> charghwI', De'vam chovnatlh DaSuqlaH'a'?  vIlegh vIneH.
>
> -- ghunchu'wI'

wa' vIghaj. machqu'bej ghItlhHom. mu'mey neH ghaH 'ej mu'meyvam
vI'angta'. nav DapoQ'a'?

loSHu' Hegh *account*wIj. DaHjaj yInqa'. QInwIj wejDIch 'oH
QInvam'e'. jIHvaD latlh labpu'chugh jIHevbe'. qaStaHvIS loS jaj
pagh vIHev. loQ jImaw'choH. chaq Holmaj vIlIj. jIqeqlaHbe'.

charghwI'

Back to archive top level