tlhIngan-Hol Archive: Sun Jun 07 10:41:30 1998

Re: SFA: chovnatlh le'

From: Steven Boozer <[email protected]>

>Holtej writes:
>>> I just picked up a copy (a bit late, I know) of Starfleet Acadamy, the
>>> Special Issue written in Klingon by ghunchu'wI' and SuStel.  Very nice
>>> read, you guys are definitely to be congratulated!

juquvmoH, jupwI'.  'a wIqonqu'be'bej!  taQqu' lut: maw'law' vulqangan 'ej
nong; ralqu' 'ejyo' mangHompu'.  wa' 'ay' wImughtaHvIS 'ay' veb wIlaDpu'be'.
taQchoHtaH lut wImughtaHvIS.  mumoghmoH jonmolvam.

>If you're a beginner, I highly recommend getting both.  You may have to
>special order the Klingon edition, as I'm told that some comic dealers are
>reluctant to stock it lest it not sell.

wej lutvam vIlegh jay'!!  lungevbe' Sumbogh ngevwI' qoj not lungevpu'.
QI'yaH!  Do', lut cha'DIch je'pu' Qov Dun.  jIHvaD wa' ngevqang.

SuStel
Stardate 98431.2

Back to archive top level