tlhIngan-Hol Archive: Wed May 14 12:28:31 1997

Re: KLBC: tlhIngan bom

 -=| Quoting qoror to Lisa Stapp Re: Re: KLBC: tlhIngan bom |=-

 qo> By the way, I think the poem "wamwI'" (jatmey 2), fitted to music,
 qo> would be great.  Great beat, and about the right length.  I think it's
 qo> the best bit of Klingon poetry there is.

Dun 'ach puqpu'vaD bomvetlh vIghojmoHbe'.

weQmey vImeQmoH 'ej yuch vISoptaH 'ej bom vIlaDtaHvIS
bangwI' vIloS.

... I'm *NOT* disabled! My body is optimized for zero gee.
___ Blue Wave/QWK v2.12

Back to archive top level