tlhIngan-Hol Archive: Tue Jan 14 06:40:54 1997

Re: chay'

bep peHruS:
>Finally, I resent your having been the first to reply.  BG does not equate to
>authority, particularly in the case of a post not containing KLBC and
>requesting discussion from the listserv members at large. jIHvaD bIjangqa'pa'
>maja'chuq ghomvam jIH je 'e' vIchup

HubvaD wa' mu':
HochvaD jabbI'IDvetlhmo' bIjangpa' janglaHbe' SuStel 'e' wIQublaHbe'. chaq
SuStel ghuH law' Hoch ghuH puS neH. nom bIjanglaHbe'pu'mo', mayHa''a'
SuStel? chaq ghuHnIS SoH, jangpa' vay' bIjang DaneHchugh.

-HurghwI'

Back to archive top level