tlhIngan-Hol Archive: Sat Jan 04 10:46:14 1997

ghuy'cha'!!

Qu'vatlh!

qaStaHvIS wa' jaj, wa'vatlh jabbI'IDmey lab HablI'vam.
jabbI'IDmeyvam law' lI'law'mo' nuv chu', jIbelqu'!
'ach Hoch vIlaDlaHbe'.
jabbI'IDmeyvam puS vIlaD 'e' vInID, 'ach Do'Ha', wej yap poHwIj.

toH.  jItlheDnISqu'ba'.
chaq qaSDI' jaj law'qu', naDev jIcheghlaH.
chaq not jIcheghlaH.
'ach reH tlhIngan Hol vIjatlhtaH, 'ej qep'a'Daq jISaH net Sov.
(pa'wIjDaq Qongqang'a' latlh be'?)

tlhIngan Hol lo'lu'taHvIS, <[email protected]>vaD De' ngeHlu'chugh,
  vaj vIjangbej.
Hu'tegh!  jIHvaD De' ngeHlu'chugh neH, jIjang!
'ach jabbI'IDvam leghlu'DI', SaQoy net mev.

Qapla' yay je!

--tQ

Summary for the Klingon Impaired:
--------------------------------

While I am thrilled to see so many posts from new people, I don't have time
to read the 100 messages per day which this list is generating.  I don't
even have time to read a selected few of them, so I am forced to leave the
list. {{:( {{:(

This does NOT mean that I have stopped speaking Klingon; I will DEFINITELY
be at the qep'a' in July (any females out there willing to split a room?),
and anyone who mails me at [email protected] in Klingon will get a reply in
same.  In fact, I will probably respond to any mesage sent, be it in Hol of
not, in kind.

If you want to respond to this post, you will have to cc: the above address,
as as soon as you see this message, I will no longer be receiving the list.
I'm going to miss all of you... Hopefully, a few will write... if not...
well... see y'all around the 'net or in Philly in July.

--T'rkal, Commander:  IKN Hidden Comet.

---
HoD trI'Qal, tlhIngan wo' Duj lIy So' ra'wI'
Captain T'rkal, Commander IKV Hidden Comet (Klingon speaker and net junkie!)
HaghtaHbogh tlhIngan yIvoqQo'!  toH... qatlh HaghtaH Qanqor HoD???
monlI'bogh tlhInganbe' yIvoqQo'!  SoHvaD monlI' trI'Qal...

Back to archive top level