tlhIngan-Hol Archive: Sun Aug 10 11:20:47 1997

KLBC: *Houston* qepHom

Qaghmey vIlughmoHnIS,  'ach vInejtaHvIS jImaw'eghmoH.
---
peqIm tlhIngan jatlhwI'pu'!     (Attention Klingon Speakers!)

*Houston*Daq bIyIn'a'?          (Do you live in Houston?)
tlhIngan Hol Daqeq DaneH'a'?    (Do you want to practice the
                                 Klingon Language?)

*Mars*Daq malenglaw'taHvIS      (Join us in a simulated mission
ghotlhej!                        to Mars!)

majatlhmeH 'ej maqeqmeH 'ej     (We'll meet at Butera's Deli
yaHmey DIHevmeH *Butera's*       at 11am to talk and practice and
Qe'Daq maghom wa'maH wa'         receive assigned stations.)
vatlh rep.                      [Butera's - 4621 Montrose]
*Houston Museum of Natural      (We'll head for HMNS so we
Sciences* wIghoS 'ej qaSpa'      get into the Challenger
wa'maH wej vatlh rep             Center by 1300.)
*Challenger Center* wI'el.
nI'be'mo' lengqoq, ma'eqnIS     (Since the simulation is short,
                                 we need to be early.)

jeSlaH cha'maH jatlhwI' jaq.    (20 bold speakers can participate.)
tlhIngan Hol DajatlhDI'         (If you aren't a skilled Klingon
bIpo'be'chugh, ghotlhej!         speaker, *JOIN US*!)
qeqnIS Hoch.                    (Everybody needs to practice.)

bIjeSlaHbe'chugh, *internet*Daq (If you can't participate, you
jubejlaH.                        can watch us on the internet.)
*CU-SeeMe* Dalo'nIS.            (You'll need to use CU-SeeMe.)
198.64.198.250Daq jutu'laH      (You can observe us at
                                 198.64.198.250)

Back to archive top level