tlhIngan-Hol Archive: Tue Nov 26 08:44:57 1996

Re: nuqneH

> Greetings,
>
>  (and I apologise if non tlhingan posts are in bad form)
>
> I just subscribed to this list and am just beginning my journey in
> tlhinan-hol. Just wanted to say hello.
>
> maH puS   maH puS Quch   maH ghom veH.   Henry V, Act IV, scene iii

Here is my version of that scene from Henry V.:

--
ghomHomma', ghomHomma' Quch, loDnI'pu' maH. DaHjaj maSuvtaHvIS
loDnI'wI' moj ghaH reghbogh. mIghchugh ghaH QaQmoHchu' jajvam 'ej

--
 David Barron,  [email protected] ||       Hoch lup yIyInqu'
 Klingon Language Postal Course      ||       qaStaHvIS wa' lup

Back to archive top level