tlhIngan-Hol Archive: Thu Nov 14 06:11:09 1996

SoH DuneH wo'!

peqIm!

tlhIngan Hubbeq Duj ~Seng vIra'. may'Daq batlh ~qomereH
Qaw'lu' vaj DaH toQDuj chu'qu'Daq wo'vaD jItoy'.
tlhInganna' DaDa 'e' DatIvchugh 'ej *IRC* DararlaHchugh
vaj jIHvaD jabbI'ID yIngeH.

tlhInganna'pu' wIDameH, DawI' law' wIghajnIS 'ej
jIra'meH, beqna' vIghajnIS!

batlh! 'Iw! pop!
- DaQtIq, tlhIngan Hubbeq Duj Seng HoD

Humanpu'vaD jImugh:

Pay attention!

I command the Klingon Defense Force ship Seng. The
komerex was destroyed honorably in battle, thus I
now serve the Empire in a brand-new Bird of Prey.
If you enjoy role-playing as a real Klingon and you
are able to connect to the IRC then send me an email.

For us to role-play as real Klingons, we need more
role-players and for me to command, I need a crew!

Honor! Blood! Glory!
- DaQtIq, Captain of the KDF Seng.

Back to archive top level