tlhIngan-Hol Archive: Fri Mar 08 16:33:22 1996

Re: KLBC> Can you help me?

ghItlh 'etlhqengwI':
>As you are not asking for commentary on an existing translation
>attempt, I am going to jump the gun and have a go at this without
>waiting for the BG.

toH.  woQwIj DaqaDta'.
SoH po' law' jIH po' puS 'e' DaHar'a'?
mu'tay'lIj law' law' mu'tay'wIj law' puS 'e' DaHar'a'?
vaj SovlIj DatobnISbej.

>My apologies to ghunchu'wI' for this hideous affront {:)

bItlhIj wej 'e' vIlajlaH.  yIHub'egh!

>How about this...
><football> DaQujmeH moQvam DapupnIS
>"In order that you play football, you need to kick this sphere."

moQna''e' puplu'taHchugh, <football> Qujbe'lu'ba'taH.  <soccer> Qujlu'taH.
chaq "Europe" ngan chaH "Chris", 'ach "compuserve"vo' labmo' vIHon.

<football> vIQujmeH jIH, moQqoq'e' vIpup.

bItlhIj DaH 'e' vIlaj.