tlhIngan-Hol Archive: Sun Nov 19 05:27:26 1995

Re: tlhIngan pongmey

At 15:35 17-11-95 -0800, you wrote:
>peSHIr writes:
>>How's that written in tlhIngan Hol? Qanqor?
>>Who is he...?
>
>pabpo' wa'DIch ghaH Qanqor HoD.  po'chu'qu'.
>DIvI' Hol jatlhbe'law'.  tlhIngan Hol neH jatlh.
>HolQeD DalaDnIS.  reH HolQeDDaq ghItlh Qanqor HoD.

I see. I still don't get/read HolQeD. I'm planning on it. But first I'll get
the two Klingon tapes, I think. Of course I added Qanqor to my list of
names. No problem; of course he should be in there too!

          Jarno Peschier, [email protected], 2:2802/245.1@Fido
      162:100/100.1@Agora, 74:3108/102.1@QuaZie, 27:2331/214.1@SigNet
     What was was, before was was was? Before was was was, was was is.

Back to archive top level