tlhIngan-Hol Archive: Sat May 20 14:56:49 1995

Re: KLBC: Aesop - Two Fox stories

Here are my next two attempts, the first better done than the second
(IMO) (Of course, you're always free to overrule me... :) ).

Ha'DIbaH 'ong jechHom je

Dochmeypa'Daq 'elpu' Ha'DIbaH 'ong
pay' Ha'DIbaH 'ong tu' qab 'e' tu'vIp Ha'DIbaH 'ong
qab jechHom 'e' tu' Ha'DIbaH 'ong
QaQ bInargh 'e' jatlh Ha'DIbaH 'ong
yab bIghajbe' 'e' jatlh Ha'DIbaH 'ong
reHbe' QaQ nargh QaQ
(Looking good doesn't always mean being good.. I think :) )

Ha'DIbaH 'ong *grape*mey je

SormeyyoSDaq yIt Ha'DIbaH 'ong
tuj ghaH
*grape*mey DungDaq legh ghaH
jIH 'ojHa'moHlaHbej ??mey 'e' jatlh Ha'DIbaH 'ong tuj
Sup ghaH
*grape*mey jen law' Ha'DIbaH 'Sup jen puS
*again* Sup Ha'DIbaH 'ong
*again* *grape*mey jen law' Ha'DIbaH 'Sup jen puS
*He did this several times*
*grape*meyvo' yIt ghaH
qabbej *grape*mey 'e' jatlh Ha'DIbaH 'ong
ghajbe'wI' lumuSlu' ngeD

I couldn't find anything in the dictionary food-wise other than
chocolate, which wasn't really appropriate... :)
I also couldn't figure out "again", but the word isn't too important to
the plot. It's the concept of repetition I was working for. Ah, well,
time to mu'ghom vIje'.

--
Dep'ong aka Daniel Boese
[email protected]