tlhIngan-Hol Archive: Wed Dec 27 06:00:04 1995

Re: Calendar Ideas

ghItlh qeSmIv HarghwI':
> *calendars DIja'chuqDI' ghItlh ghunchwI' peHruS je

tlhIngan mu' <'ISjaH> Dalo'laH.

> >Isn't Alexander's birthday the 42nd of Maktag or something like that?
> >In one episode the month {maqtaQ} is mentioned. It has at least 43 days.
>      jarvetlh pong lugh muja'laH'a' vay'
>      jaj 'ar ghaj jarvetlh

*Maktag* jaj loSmaH wejDIch bogh *Alexander*. 'ar jaj ghaj jarvam net Sovbe'.
chay' jarvam pong jatlhlu' net Sovbe' je. Do'Ha'.

> >Alexander was giving information to a teacher on the ship.
>       lut pong ghaH nuq

lut pong 'oH <yav chu'>'e'. DIvI' Hol Dalo'taHvIS, "New Ground" DaghItlh.

> >...I only know that {QI'lop} is during the tenth month.
>      chay' Dochvam wISov 'ej nuqDaq wItu'
>      tera'ngan HolDaq chay' QI'lop wImugh  "Armed Forces Day?"

QI'lop Del *Power Klingon*.

- DaQtIq

Back to archive top level