tlhIngan-Hol Archive: Tue Dec 26 21:59:39 1995

Re: Calendar Ideas

*calendars DIja'chuqDI' ghItlh ghunchwI' peHruS je
>Isn't Alexander's birthday the 42nd of Maktag or something like that?
>In one episode the month {maqtaQ} is mentioned. It has at least 43 days.
     jarvetlh pong lugh muja'laH'a' vay'
     jaj 'ar ghaj jarvetlh
>Alexander was giving information to a teacher on the ship.
      lut pong ghaH nuq
>...I only know that {QI'lop} is during the tenth month.
     chay' Dochvam wISov 'ej nuqDaq wItu'
     tera'ngan HolDaq chay' QI'lop wImugh  "Armed Forces Day?"

     Qapla'
     qeSmIv HarghwI'

Back to archive top level