tlhIngan-Hol Archive: Sun May 29 08:41:20 1994

Re: Ahem....

Nickvo':

>pIj QonoSvam ja'chuqghach vIjeSlaHbe', DaH QultaHghachwIjmo' vIvuvqu'nISmo'.
>'ach HotlhwI' vISamDI' 'ej jIHvaD leSpoH tu'choHlu'DI', pIqaD ghItlhmeH,
>ghItlhnaQHom [pen] lo'lu'taHvIS, mIw'e' vI'oghpu'bogh tugh vIlI'. pIqaD
>vIlaDlaH, 'ej wanI'vammo' jIyay'bej. "Old English" tlhIngan pIqaD vI'oghpu'
>je; mubelmoH poH, ghItlh 'IH ghItlhnaQHom vIlo'taHvIS. chaq vIlI'DI',
>"font" 'oghqang vay'? "font" Sar ngevlaHchugh tlhIngan Hol loH, vaj ghaytan
>Huchmo' cheplaH.

I must confess, I have been holding back on all of you.

I have been writing pIqaD since November of last year (possibly eariler).

I was trying to perfect what I had, character by character, but I got caught
up in other things.  I have submitted what I have to Dr. Schoen, and hopefully
you will all see it in HolQeD soon.  (DID you decide to use it, Qeloyma'?  You
never told me...)

However, I am intrigued by this other font mentioned, and would like to see
it.  This could be very interesting...

--HoD trI'Qal
  tlhwD lIy So'

Back to archive top level