tlhIngan-Hol Archive: Tue Jul 05 15:05:58 1994

ghoplI' jIghaj vIneH

OK, here my full translation of "I Want to Hold Your Hand"  If anyone
has responded to my first message, I haven't read them yet, so there
are probably a TON of grammatical and other errors.  Please feel free
to comment, etc. on this.

ghoplI' jIghaj vIneH

OH luq Dochmey qaja'
yajjaj qaQub
Dochvetlh jIjatlhDI'
ghoplI' jighaj vIneH
ghoplI' jighaj vIneH
ghoplI' jighaj vIneH

OH chojatlh bibel
chomajjaj loDlI'
'ej bibel chojatlh
choghajjaj ghoplI'
DaH ghoplI' qaghajjaj
ghoplI' jIghaj vIneH
ghoplI' jIghaj vIneH

'ej  qaHotDI' jIHot Quch
Hotchu'taH jIghaj net bangwI'
jISolaHbe'
jISolaHbe'
jISolaHbe'

luq Dochvetlh bighaj
yajjaj qaQub
Dochvetlh jIjatlhDI'
ghoplI' jIghaj vIneH
ghoplI' jIghaj vIneH
ghoplI' jIghaj vIneH

'ej qaHotDI' jIHot Quch
Hotchu'taH jIghaj net bangwI'
jISo'laHbe'
jISo'laHbe'
jISo'laHbe'

luq Dochvetlh bighaj
yajjaj qaQub
Dochvetlh jIHotDI'
ghoplI' jIghaj vIneH
ghoplI' jIghaj vIneH
ghoplI' jIghaj vIneH
ghoplI' jIghaj vIneH

TRANSLATION:(?)
ghoplI' jIghaj vIneH - I Want to Possess Your Hand

OH luq Dochmey qaja' - OH yes I tell you things
yajjaj qaQub - I think you may understand
Dochvetlh jIjatlhDI' - When I say those things
ghoplI' jIghaj vIneH - I want to possess your hand

OH chojatlh bibel - OH please, you say to me
chomajjaj loDlI' - You will let me become your man
'ej bibel chojatlh - and please say to me
choghajjaj ghoplI' - you may let me hold your hand
DaH ghoplI' qaghajjaj - now let me hold your hand
ghoplI' jIghaj vIneH - i want to possess you hand

'ej qaHotDI jIHot Quch - And when I touch you I feel happy (NO INSIDE inKD)
Hotchu'taH jIghaj net bangwI' - I have such a feeling that my love
jISo'laHbe' - I cannot hide

luq Dochvetlh bighaj - yes you have that thing
yajjaj qaQub - I think you may understand
Dochvetlh jIjatlhDI' - when I say those things
ghoplI' jIghaj vIneH - I want to possess your hand

(REPEAT 3rd VERSE(BRIDGE))

luq Dochvetlh bighaj - Yes you have that thing
yajjaj qaQub - I thing you may understand
Dochvetlh jIHotDI' - when I feel those things
ghoplI' jIghaj vIneH - I want to possess your hand

Well, thats it.  Enjoy!

BRETT

Rainbow V .99 for Delphi - Copy Not Registered

Back to archive top level