tlhIngan-Hol Archive: Wed Sep 15 11:56:35 1993

Baikonur

>From: [email protected]
>Date: 15 Sep 93 09:33:18 GMT

>[loghwaw'Daq]

>englandngan jiH. qan jiH vaghmaH DiSmeymo'. De'wi'mo' jivum englandDaq
>Manchester univerSiti baSQeD je mepQeD 'ay'Daq.

mach qo' [admitted English idiom.].  UMIST-Daq HaDpu'bogh vay' vISov. [QaQ
"baSQeD mepQeD je", qar'a'?]

>           biQbingtlhuHwi' lo'ghach
>viparHa'. jonta'cha'gho vilo'. Manchester Ringway puvDujwaw' retlhDaq juHwij.
>RussiaHol mach viSov.

maj.  nom mu'mey Da'oghbogh vIyaj.  "RussiaHol mach" vIyajchu'be'.  chaq
"loQ RussiaHol" Daja' DaneH'a'?

[....]

Dajqu'!  lengDaj DatIvpu' 'e' vItul.  leng Daj rurlaw' 'oH.

>  [1] I have taken the liberty of using `tlhej` = "to accompany" as a noun
>suffix = "with";

The earth moves through space orbit the sun (I have taken the liberty of
using "orbit" as a preposition, since it will be one in eventually as
English develops, so I might as well use it now.)

~mark

Back to archive top level