tlhIngan-Hol Archive: Wed Sep 15 00:56:33 1993

tuqIHjaj DaH

SarI'neS
qoran 'a' pongwIj luQoybej tlhInganpu'

tlhIngan Hol mu'ghom vISuqlaHbe' vaj qay'ghach puS vIghaj
vIghItlhlaH vIQaQvIpbe'
QaghmeywIj law'bej
tulughmoH vItlhob
tlhIngan Hol vIloDlaH je 'a ghoghmey vISovbe'mo' Holvam vIjatlhbe'laH
chay' I 'je S jatlhlu'
mujangqangwI'vaD vItlho'qu'
tlhoqo' yIrarQo'

Qapla' maQoychuqlu'be'
My real name is Goran Topic. I didn't want to disturb the harmony of
the text (however error-filled it might be) with any non-Klingon symbols.
I can't translate my name conveniently into Klingon, so I just transcribed
it... (would you like to say something like 'o'pIch mupong, or even
qara' mupong?!? :)) I hope you forgive me for using a word that is not
sanctioned by Okrand, just this once. :)

Yours sincerely,

Goran Topic

Back to archive top level