tlhIngan-Hol Archive: Tue Mar 20 18:37:18 2012

Re: [Tlhingan-hol] Klingon Word of the Day: ngIS

De'vID jonpIn ([email protected])

lojmIt tI'wI' nuv:
> A beach made of sand that explodes when water hits it is at least as bad as a cannon lubricant that explodes if sand hits it.

Qo'noSDaq qul ngeng tu'lu'.  chaq qul ngeng HeHDaq lamvam QaD Suqlu'.

chaq jor lamvam HotDI' bIQ, 'ach meqvammo' jorchugh, lulegh luneHbej
tlhIngan SuchwI'pu' law'.

SKI: I think a beach made of sand that explodes when water hits it
would make a popular tourist destination for Klingons.

--
De'vID