tlhIngan-Hol Archive: Mon Mar 21 13:05:00 2011

Re: KTH - vI'angta''a'?

Christoph Pichlmann ([email protected]) [KLI Member]

(When I'm uncertain if my translation is understandable, I'll add notes in brackets.)

>Felix Malmenbeck
>DuSaQwIjvaD KTH ponglu'mo' chomISmoHqu'pu' :P
vInIDbe'qu'.

>I'm rather fond of chab (pie/cookie; slang for "invention" or "innovation"), or even ghunwI' chab ("programmer's invention").
Hm. vIqel.

>chablIjDaq ghew tu'be'lu'jaj!
qatlho'.
'ach, "ghew" vIpar.
(Although, I don't like "ghew" for bug. Unless you meant the insect?)

>"ghunchu'wI' 'utlh"
>nuq 'oS KTH? nuq 'oH?
"Klingon Translate Help" 'oS KTH. chIch pong 'oH muj.
(The name is intentionally wrong.)
"mu'chevwI'" 'oH tlhIngan pong.

>DapernISbe'. yIDelqu'.
vIyajlaw'. chaq jIQochbe'. - mem vIlo' vImaS.
(I think I understand. Not sure if I agree. - I prefer having categories when talking about things.)
KTH 'oH pung. tugh KTH vIDel:

nuq 'oH KTH?

tlhIngan Hol mugh nID KTH.
mu'mey chev.
mu' 'ay'mey mugh.
rIn.

nap. 'ach, lI'qu'be'.
(Simple, yet not really useful.)

vaj:

ruchqa'. Hoch mu'mey tIchev. tImugh.
"HTML" yIqon.

tlhIngan lut De' yIje'.
(I wanted to say "enhance the klingon text with information")

tagha':
KTH *web* SeHlaw vIqon. De'wI' QapnISbe'. neH "browser".
(Finally: I created a web interface. It does not need a computer, merely a browser.)

toH.

yIlegh:
http://preview.tinyurl.com/KTH-Example

yItu': chovnatlhvaD ghunchu'wI' 'utlh QIn vIlo'.
(Note: I used the posting of ghunchu'wI' as example.)

vuDmey tIja'.

Christoph

P.S:
www.tlhIngan.at/KTH 'oH Daq'a'.

BTW, not sure if necessary to add, but - click (and hold) on the underlined words. Should work in any modern browser except IE lower than 8.

Back to archive top level