tlhIngan-Hol Archive: Sun Jan 02 14:51:28 2011

Re: van mu'mey puS je

Ruben Molina ([email protected])

On Sun, Jan 2, 2011 at 4:17 PM, Felix Malmenbeck <[email protected]> wrote:
>>> jonwI' ghojwI' jIH. ÂÂPokÃmon Trading Card Game ghom wIchenmoH luneHpu' jIH latlh jonwI' ghojwI'pu' je. ÂjIqID, jIjatlh, ÂmaHvaD jonwI'pu' po' wIpong. Â"Skilled Engimeers"vaD "Skilled capturers"vaD je pongvam lupong tlhInganpu'.Â
>> Qatlh. <I am an engineering student. Other (engineering) students and
>> I wanted to collect ÂPokÃmon Trading Card GameÂ. I said as a joke: ÂWe
>> call them skilled engineers. Klingons call them "Skilled Engimeers"
>> (sic) and "Skilled capturers".Â> qar'a'.
>
> tlhoS bIlugh. Â<Other engineering students and I wanted to create a ÂPokÃmon Trading Card Game group.>
>
> (Dung mu'tlhegh vIghItlhpu' DoqchoH qabwIj ;))
<The sentence I wrote above blushes my face> qar'a'
rejmorgh SoHtaH :)

>>> tlhoS bIlugh. ÂwotwIj yInuDqa'!
>> <I'm can describe the essence of your words just in Klingon> qar'a'
>
> tlhoS bIlugh. ÂmoHaqwIj yInuD!
nuq ghorgh. yIloS, jIyajlaw'.
<Just Klingon can describe the essence of your words>

>>> majQa'! ÂtaHvIS DIS chu' maghojtaHjaj.
>> mu'ghom paq ngo'pu'.
> <the formerly old dictionary book>
> jIyajbe'.
ngo'pu'.mu'ghomwIj.

>> vIlughbe'pu'. qar'a'
> vIlughbe'pu' - I was not right it/him/her/them
> yInIDqa'!
jIlughbe'pu'.

ruben

Back to archive top level