tlhIngan-Hol Archive: Sun Oct 19 07:50:59 2008

movie transcripts

Lieven Litaer ([email protected]) [KLI Member] [Hol ghojwI']

Greetings!

long time ago I had a transcript of the klingon spoken in the movies, but I can't find it in my archives :-(
Can any one either post them here, or tell me where I can find them in the list's archives (the search function seems not to work...)

ben 'op Hovleng ghe'naQqoqmey tlhIngan Hol mu'tlheghmey vIleghta', 'ach DaHjaj bIH vISamlaHbe'. jIHvaD De'vetlh yIngeH, pagh 'oH vISammeH Daq yIngu' vaj pa' 'oH vItlhap.

Quvar.
Jetzt dabei sein: http://www.shortview.de/wasistshortview.php?mc=sv_ext_mf@gmx

Back to archive top level