tlhIngan-Hol Archive: Sat Jul 26 08:12:48 2008

RE: idea for writing system

DloraH ([email protected]) [Hol po'wI']

lutmeyDaq De'wI' jIHmeyDaq Degh law' lutu'be'lu'.
Qatlh  Degh De' tobmeH Qu'.
je, je.
'e' wIQoybej.
vaj, QI' DujDaq jIHmeyvam lutu'lu'mo', chaq QI' mu'mey ghoQ 'oS Deghmey. 'e' Qub 'op.

yaHwIjDaq (waw'Daq) De'wI' law' lutu'lu', 'ej SeHlawmaj le' lo'.  jIHDaq Degh law' perbogh QI'
mu'mey ghoQ lutu'lu', ej QI' mu' Sovbe'wI'pu'vaD Daplaw' bIH mu'qoqvetlh.  DIvI' Hol ghojmeH
lI'be'bej.

There aren't many glyphs on the computer screens on the shows.
It has been difficult to find a "pattern" and figure out what the glyphs mean.
Etc, etc.
We have heard this many times.
So a few have thought that maybe because these screens are on military ships that it might be
military lingo.

We have a bunch of computers where I work (military) and they use our own special software.  The
screen is full of icons labelled with acronyms and abbreviations in what could appear as a bunch of
mumbo-jumbo.  Most certainly not something that could be used to learn english.

DloraH

Back to archive top level