tlhIngan-Hol Archive: Fri Jul 18 09:46:40 2008

toH. qaD. qaDmey vIparHa'.

Fiat Knox ([email protected])

> tlhIngan Hol laHlIjmo' bImIy DaneHba', 'ach Holvam
Dalo'be'. wej bIDoj.

> muD tuj rur mu'meylIj. vangDI' SuSna', lojchoH. lIjlu'.

jaghwI' HoS law' jIH HoS puS 'e' vIHarchugh neH jImIy.
SuSna' jIH 'e' DaHarchugh vaj yIvuvchoHmoH 'e' yInIDQo',
Dochvetlh nID qoH neH net Sovmo'.

Duvuv SuS DaneH'a'.

Peace,

Alex.

"Oh, I love it when they /ask/ me to corrupt them ..." - Me, talking to Nai, Mar 01 2008

"You people and your quaint little categories." - Captain Jack Harkness, Torchwood

"We're grown ups now, and it's our turn to decide what that means." - Randall Munroe, http://xkcd.com

Conquer the Universe with me! See how at http://fiat-knox.livejournal.com

We are now leaving the Kingdom of Star Trek and entering normal space.

Not happy with your email address?.