tlhIngan-Hol Archive: Wed Feb 04 09:54:42 2004

Re: to everyone In defense of tlhIngan Hol

cheesbro ([email protected]) [KLI Member] [Hol po'wI']

> wa'maH Sung Holmey vIjatlhlaH,  'ach Qatlhqu' tlhIngan Hol.
> Qatlhbej Holvam chenmoHbogh!
> Holvam Qatlh law', Hoch Hol, Hol chenmoHbogh, Sung Hol qoj Qatlh puS!
> ja' Hoch Holtej!
>
> I speak 10 native languages but klingon is really difficult.
> This constructed language is very difficult.
> This language is the most complex of all, either created or natural.
> Every linguist will tell you.

Daj.  tlhIngan Hol Qatlh law' Hoch Qatlh puS 'e' vIQubbe' jIH.  Qatlhbe' Holvam.

DIvI' Hol vISov,
tlhIngan Hol vISov,
loQ Maori Hol vISov,
'ej DaH Arab Hol vIghojtaH.  (che'ronDaq jIHtaHvIS)

DloraH

Back to archive top level