tlhIngan-Hol Archive: Mon Feb 02 10:45:02 2004

RE: KLI MUSH

qurgh lungqIj ([email protected])

DaH MUSHDaq jIH. MUSHCode vIghojtaH 'ach tlhIngan Hol vIjatlhqang je.
jIvumtaH 'ach MUSH vIbejbejtaH. majaw 'e' bIneHchugh yIrar 'ej cha' tupmey
yIloS. qaleghbej.

SKI: qurgh is hanging out on the MUSH, but he is a at work so you may have
to wait a couple of minutes for him to unidle.

qurgh
teH pagh. Hoch chaw'lu'.