tlhIngan-Hol Archive: Mon Jul 14 23:00:31 2003

Re: My 2^â (was Re: Is the language too bound for its own good? (was Re: Klingon - Terminology Databases (IMHO)))

From: "qaS ngal-qaS" <[email protected]>

>  Until/unless there are
> distinct, dedicated communities (like, live-in communities) for these
> languages (and one such is in the works for Sindarin, btw), or some other
> such solution comes about, we'll be limited to this, qepHommey, and
> qep'a'mey.

wejpuH.  reH muj pojvam!

tetlhvamDaq tlhIngan Hol lo'lu'!  paqmey lutmey je lulaDlu'!  jup yIghojmoH!

jIDo': tlhIngan Hol jatlhlaH bangwI'.  'a mabuD; motlh tlhIngan Hol
wIjatlhbe'.  mamaw'ba'!  mabuD 'e' wImevnISbej.

'a tlhIngan Hol tayqeqHom wIchenmoHchugh; HachchoH latlh Hol.  tlhIngan Hol
'oHbe'.  tayqeqHomvetlh rewbe' ghaHbe'chugh vay''e', cha' Holmey pIm
lutu'lu'.  vaj tlhIngan Hol wISachbe'pu'; jatlhwI' DIchevpu' neH.  mataHmeH
maSachqu'nIS jay'!

SuStel
Stardate 3535.0

Back to archive top level